Liseli Kardeşimle Seks Anımız

Liseli kız kardeşimle yaşadığım harika seks dolu anları dinlemek ister misin? O zaman hemen sende yerini al ve hikayeyi okumaya başla. 29 yaşındayım ve adım Mert. Liseye gittiği için epeyden beri kendine bakıyor tam bir lolita oldu çıktı abim askerde annem güvenlik çalışıyor.Ablam da evli annem işe gittiğinden dolayı ben ve kardeşim evde birlikte kalıyorduk.Kardeşim Şeval 12’de okuldan geliyordu ben de dört gözle onu bekledim. Ve her okuldan geldiği anda onu izlemeye başlayıp ardından 31 çekip oturuyordum.

Gel zaman git zaman Birgün dedim bunu sikmeliyim yani kafaya koydum kardeşim gece yatarken üstünde eşofmanla bir atlet vardı bende gece odasına gittim gizlice çok korkmaya da başladım haliyle ama yine de basladım okşamaya eşofman üzerinden sonra öpmeye başladım. Yavaş yavaş eşofmanı indirirken aletim kalktı ve ne yapıyorsun dedi bende öyle sustum bana çık odadan dedi ben çıktım çok korkuyordum doğal olarak anneye söyleyeceğinden escort sakarya ama sabah kalktım okula gitmişti odasına girdiğimde  normalde çok düzenli olmasına rağmen  bugün tüm külot ve  sutyenleri yerdeydi sanki kasti olarak yapmış gibi eve geldi kapıyı açtım ona tutunarak ve odaya geçti tam da bu sefer kapıyı kapatmadı bende gizlice izledim soyundu ve bana seslendi bende odaya girdim direk baktım hemen kapının arkasına saklandı bana havlu verir misin dedi bende banyodan havluyu ona verdim sonra göğüslerinden bağlayıp ben   duşa gireceğim dedi.

Ben de tamam dedim külodunu gene odaya bırakmıştı.kokladım 31 çektim ardından bir ses, bana seslendi dedi abi gelebilir misin.Ben de dedim ne oldu dedim ” belimi sabunlayamıyorum yardım eder misin” dedi. Ben de bundan cesaret alarak soyundum külotla kaldım ve girdim tamamen çıplaktı ve belini sabunlarken götüne elleyip aletimi kaldırıyorum alet tabi kazık kadar oldu. döndü dedi ki büyütmüşsün baya aletini. Ben de evet dedim ondan sonra sabunu elimden alıp teşekkür etti bende çıktım üstümü giyinip ilk defa onu öyle gördüm.Çok azmıştım diyebilirim. Ve ona dedim ki bugün sikişmeliyim ve banyodan çıktı havluyu göğüslerine sarmış şekilde dedi abi senden bir şey isteyebilir miyim.tabi dedim belim ağrıyor banyo yaptım yumuşadı bana masaj yapar mısın? Ben de tamam üstünü giyin gel yapayım dedi “yok böyle iyi ben de rahat ederim hem” ben de tamam dedim ama önce salonda kanepeye uzandı ve ben kabul etmeyip benim odama gitmemizi teklif ettim. Yatak daha büyük rahat ederiz diye düşündüm.

O an işte götü mis gibi karşımdaydı.Direk yalamaya basladım kardeşim direk bana döndü soydu beni öpüşmeye başladık amını yaladım ikimizde çıplak haldeydik sonra götüne soktum çıkardım soktum çıkardım derken kız çığlık çığlığa inledi önümde.Gittikçe amcık deliğine sakarya escort bayan kadar yöneldim ve sikmeye başladığımda kan aktı artık onu ben bozdum diyebilirim.Her okul dönüşü onu böyle sikebilirim artık benim kardeşim değil sevgilim oldu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sex hikayeleri seks hikayesi seks hikayeleri erotik hikayeler erotik hikaye 31 seks hikayeleri porno hikayeleri sikiş hikayeleri türkçe sex uzun sex hikayeleri mersin escort artvin escort mardin escort manisa escort kayseri escort kars escort rize escort konya escort aydın escort antalya escort porno film izle porno film hd porno film porno izle ankara escort etimesgut escort ankara escort bayan escort ankara izmir escort antalya escort izmit escort izmit escort sakarya escort